22 лютого 2012 року сталася пожежа на Крюківському вагонобудівному заводі – одному з найбільших і найстаріших виробництв України. За інформацією МНС України, повідомлення про пожежу на території ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» у трьох фарбувальних камерах на загальній площі близько 225 кв. м. надійшло на пункт зв’язку Кременчуцького районного відділу МНС сьогодні о 08.30. О 09.58 підрозділами МНС пожежу було локалізовано. За словами очевидців, дим і вогонь на даху будівлі було видно за кілька кілометрів від підприємства.
Довідка: ПАТ «Крю́ківський вагонобудівни́й заво́д» (Кременчук, Полтавська обл.) є одним з найбільших і найстаріших виробників транспортних засобів в Україні, в першу чергу залізничного рухомого складу. Крюківський вагонобудівний завод є єдиним в СНД підприємством, яке має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів - пасажирських і вантажних.
Продукція заводу поставляється більш ніж у 20 країн світу.
У 2011 році на всеукраїнській галузевій виставці Крюківський вагонобудівний завод представив нову техніку – міжрегіональні швидкісні поїзди локомотивної тяги та електропоїзд, що може рухатися зі швидкістю 200 км/год., поїзд метро з асинхронним приводом, пасажирський вагон міжнародного класу габариту RIC, вагон з місцями для людей з обмеженими фізичними можливостями, пасажирські візки та візки для метрополітену.
Як відомо, нещодавно (16 лютого 2012 року) Крюківський вагонобудівний завод відвідав Президент України Віктор Янукович. Під час візиту він ознайомився з виробничими потужностями та зразками продукції заводу. Чи не видається дивним, що вже через п’ять днів на заводі сталася пожежа?
Напевно, все це не випадковість. Виною всьому лихе, наврочливе око нинішнього Президента України. Ми вже писали про Чорну зірку Януковича (див. Черная звезда Януковича. Размышления о ГКЧП, 23.08.2011 р.), світло якої поширюється на всю Україну. Варто згадати про останні жахливі аварії на шахтах у Донецькій і Луганській областях, страшні морози в Україні, під час яких загинуло щонайменше 150 людей, майже чотири тисячі ушпиталили із обмороженням або переохолодженням. Тепер зурочено ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». А що далі? Яке лихо спіткає інші підприємства, які захоче відвідати В.Янукович? Що ще чекає на Україну, яку затягує чорна діра зуроченого Президента?
OSP-UA.INFO
P.S. До речі, на Євро-2012 замість швидкісних потягів Крюківського вагонобудівного заводу закупили «Хюндай».
На прохання керівника заводу з’ясувати, чому Донецька залізниця не хоче викупляти замовлені потяги, Янукович пообіцяв розібратися і з цим питанням. Адже, як пояснив директор заводу Володимир Приходько, 15 вітчизняних потягів коштують стільки ж, скільки 10 іноземного виробництва. Та і з запасними деталями до потягів іноземного виробництва у майбутньому можуть виникнути проблеми, тоді як комплектувальні до вітчизняних можна виготовляти без проблем.
«Ми подивимося разом із вами, як правильно підійти у державній політиці до будівництва сучасних швидкісних потягів», - зауважив Віктор Янукович.
Він додав, що в майбутньому «Хюндай» планує збирати потяги в Україні. Де саме, ще не визначили. Можливо, їх будуть виготовляти саме на базі КВБЗ. Проте 90% цієї продукції йтиме на експорт, - запевнив Віктор Янукович. А лише 10% - для потреб вітчизняної залізниці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий