18 мар. 2016 г.

Яка модель національної безпеки є найбільш ефективною для України? –учнівські дебати у Павлограді

11 березня 2016 року у Павлограді відбулися дебати серед учнівської молоді міста на тему: „Яка модель національної безпеки є найефективнішою для України?”. Захід провів Інститут трансформації суспільства (Київ) у співпраці з відділом освіти Павлоградської міської ради, Павлоградської загальноосвітньої школи №9 і загальноосвітніх навчальних закладів м. Павлограда за підтримки  Посольства Словацької Республіки в Україні.
Мета дебатів:
~ Ознайомлення учасників заходу з діяльністю Інституту трансформації суспільства.
~ Ознайомлення працівників навчальних закладів з моделлю створення та діяльністю євроатлантичних клубів.
~ Організація  секції «Дебати» при євроатлантичних клубах та їх роль для шкільної спільноти.
~ Підготовка українських школярів до інтеграції в євроатлантичну спільноту.
~ Запровадження в школах спеціального навчального інтегрованого курсу «Євроатлантична інтеграція і безпека України».
~ Підвищення рівня поінформовності сусупільства щодо ролі та місця НАТО в системі колективної безпеки.
~ Обговорення змісту меморандуму пр співпрацю між МОІН України та Центром інформації та документації НАТО

Учасники дебатів:  шість учнівських команд загальноосвітніх навчальних закладів  Дніпропетровська, директори, вчителі та учні ЗНЗ м. Павлограда.
Зі вступним словом до учасників дебатів звернулися: 
Олег Соскін,
директор Інституту трансформації суспільства,
професор Національної академії управління, керівник проекту зі створення Центрів та Клубів європейського та євроатлантичного партнерства в регіонах України
Наталія Томчук,
заступник начальника відділу освіти Павлоградської міської ради
Ірина Ложечка,
представник Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради
Модератором дебатів був:
Олег Соскін,
директор Інституту трансформації суспільства

Дебати проходили у два тури: І тур " Можливі моделі національної безпеки для України: за і проти ", ІІ тур "Перспективи для молоді в рамках трьох моделей національної безпеки України: позаблоковість, євроатлантична або євразійська модель".
Оцінювало виступи команд та обирало переможців дебатів експертне журі, до складу якого увійшли:
Олег Соскін - модератор дебатів
Наталія Томчук – заступник начальника відділу освіти Павлоградської міської ради
Юлія Безверха - кандидат педагогічних наук, відмінник освіти України, сертифікований тренер з питань євроатлантичної інтеграції
Ірина Ложечка - представник Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради
Валерія Лагно – заступник директора ЗНЗ №6
Віктор Бушин – учитель історії, ЗНЗ №19
Учасниками дебатів були  шість учнівських команд загальноосвітніх навчальних закладів  Дніпропетровська. У І турі перші дві команди презентували теми щодо ціннісних, політичних, економічних, військових переваг та вад двох можливих моделей національної безпеки для України: одна команда розповідала про євроатлантичну модель – за,  а друга - розповідала про євроатлантичну модель – проти. Наступні дві команди презентували теми щодо ціннісних, політичних, економічних, військових переваг та вад ще двох можливих моделей національної безпеки для України: одна команда розповідала про позаблоковість – за; друга команда про позаблоковість - проти. Останні дві команди презентували теми щодо ціннісних, політичних, економічних, військових переваг та вад можливих моделей національної безпеки для України: одна команда розповідала про євразійську модель (на чолі з Росією) – за; друга команда про євразійську модель – проти. Кожна команда відповідала на запитання команди-візаві, аудиторії, експертів.

Під час другого туру кожна команда шляхом жеребу отримала одне з трьох завдань: розкрити тему „Перспективи для молоді в Україні як позаблоковій державі; розкрити тему „Перспективи для молоді в рамках євроатлантичної моделі розвитку України”; розкрити тему „Перспективи для молоді в рамках вступу України до Євразійського Союзу на чолі з Росією”. Кожна команда захищала певну тему, а потім відповідала на запитання команди-візаві, аудиторії, експертів.

Підтримувала
молодіжні команди аудиторія, що складалася з директорів, вчителів та учнів. Кожен з присутніх мав змогу поставити запитання членам команд.

Дякуємо Послу Республіки Словаччини Юрію Сівачеку за цінні подарунки для учасників дебатного турніру!

Команди, які вийшли в другий тур, отримали пам’ятні книги від Посольства Республіки Словаччини та флешки для шкіл, це - ЗНЗ №4, №1, №15

м. Павлограда.
У дебатному турнірі
перемогла команда Павлоградської ЗОШ №1
у складі:
капітан команди  –  Удовенко Ольга, учениця 10-Б класу,
гравці:
                 -    Морозов Ігор, 10-Б клас,
                            -    Коробов Роман, 10-А клас,
-         Рашитов Станіслав, 9-А клас,
-         Перерва Дмитро, 9-В клас,
-         Довганенко Євген, 9-В

Кожен дебатчик команди-переможеці отримав у подарунок індивідуальну флешку.

Вітаємо команду-переможецю та керівника команди – Пирожок Олену Олексіївну, учителя історії ЗНЗ №1, яка отримала пам’ятну книгу від директора ІТС Олега Соскіна «Народний капіталізм: економічна модель для України».

Відповідно
друге місце посіла команда ЗНЗ №15:

- керівник команди - Понтус Олена Миколаївна, учителя історії,
- капітан команди – Парахін Захар, учень 10 класу.
Третє місце
посіла команда ЗНЗ №4:
- керівник команди – Красних Валентина Володимирівна, учителя історії,

- капітан команди – Аксютенко Богдан, учень 11-А класу.

Прес-служба
Інституту трансформації суспільства

Комментариев нет: