11
березня 2016 року у Павлограді відбулися дебати серед учнівської молоді міста на
тему: „Яка модель національної безпеки є найефективнішою для
України?”. Захід
провів Інститут трансформації суспільства (Київ) у співпраці з відділом освіти Павлоградської
міської ради, Павлоградської
загальноосвітньої школи №9 і
загальноосвітніх навчальних закладів м. Павлограда за підтримки
Посольства Словацької Республіки в Україні.
~ Ознайомлення учасників заходу з діяльністю Інституту
трансформації суспільства.
~ Ознайомлення працівників навчальних закладів з моделлю
створення та діяльністю євроатлантичних клубів.
~ Організація секції
«Дебати» при євроатлантичних клубах та їх роль для шкільної спільноти.
~ Підготовка українських школярів до інтеграції в
євроатлантичну спільноту.
~ Запровадження в школах спеціального навчального
інтегрованого курсу «Євроатлантична інтеграція і безпека України».
~ Підвищення рівня поінформовності сусупільства щодо ролі
та місця НАТО в системі колективної безпеки.
~ Обговорення змісту меморандуму пр співпрацю між МОІН
України та Центром інформації та документації НАТО
Учасники дебатів: шість учнівських команд загальноосвітніх
навчальних закладів Дніпропетровська,
директори, вчителі та учні ЗНЗ м. Павлограда.
Зі вступним словом до учасників
дебатів звернулися:
Олег
Соскін,
директор Інституту трансформації суспільства,
професор Національної академії управління, керівник проекту зі створення
Центрів та Клубів європейського та євроатлантичного партнерства в регіонах
України
Наталія Томчук,
заступник начальника відділу освіти Павлоградської міської ради
Ірина Ложечка,
представник Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради
Модератором дебатів був:
Олег Соскін,
директор Інституту трансформації суспільства
Дебати проходили у два тури: І тур " Можливі моделі національної безпеки для
України: за і проти ", ІІ тур "Перспективи для молоді в рамках трьох
моделей національної безпеки України: позаблоковість, євроатлантична або
євразійська модель".
Оцінювало виступи команд та обирало переможців дебатів експертне
журі, до складу якого
увійшли:
Олег Соскін - модератор дебатів
Наталія Томчук – заступник начальника відділу освіти Павлоградської
міської ради
Юлія Безверха - кандидат педагогічних наук, відмінник освіти України,
сертифікований тренер з питань євроатлантичної інтеграції
Ірина Ложечка - представник
Управління освіти та науки
Дніпропетровської міської ради
Валерія Лагно – заступник директора ЗНЗ №6
Віктор Бушин – учитель історії, ЗНЗ №19
Учасниками дебатів були
шість учнівських команд загальноосвітніх навчальних закладів Дніпропетровська. У І турі перші дві команди
презентували теми щодо ціннісних, політичних, економічних, військових переваг
та вад двох можливих моделей національної безпеки для України: одна команда
розповідала про євроатлантичну модель – за,
а друга - розповідала про євроатлантичну модель – проти. Наступні дві
команди презентували теми щодо ціннісних, політичних, економічних, військових
переваг та вад ще двох можливих моделей національної безпеки для України: одна
команда розповідала про позаблоковість – за; друга команда про позаблоковість -
проти. Останні дві команди презентували теми щодо ціннісних, політичних,
економічних, військових переваг та вад можливих моделей національної безпеки
для України: одна команда розповідала про євразійську модель (на чолі з Росією)
– за; друга команда про євразійську модель – проти. Кожна команда відповідала
на запитання команди-візаві, аудиторії, експертів.
Під час другого туру
кожна команда шляхом жеребу отримала одне з трьох завдань: розкрити тему
„Перспективи для молоді в Україні як позаблоковій державі; розкрити тему
„Перспективи для молоді в рамках євроатлантичної моделі розвитку України”; розкрити
тему „Перспективи для молоді в рамках вступу України до Євразійського Союзу на
чолі з Росією”. Кожна команда захищала певну тему, а потім відповідала на
запитання команди-візаві, аудиторії, експертів.
Підтримувала молодіжні команди аудиторія, що складалася з директорів, вчителів та учнів. Кожен з присутніх мав змогу поставити запитання членам команд.
Дякуємо Послу Республіки Словаччини Юрію Сівачеку за цінні подарунки для учасників дебатного турніру!
Команди, які вийшли в другий тур, отримали пам’ятні книги від Посольства Республіки Словаччини та флешки для шкіл, це - ЗНЗ №4, №1, №15
Кожен дебатчик команди-переможеці отримав у подарунок індивідуальну флешку.
Вітаємо команду-переможецю та керівника команди – Пирожок Олену Олексіївну, учителя історії ЗНЗ №1, яка отримала пам’ятну книгу від директора ІТС Олега Соскіна «Народний капіталізм: економічна модель для України».
Відповідно друге місце посіла команда ЗНЗ №15:
Підтримувала молодіжні команди аудиторія, що складалася з директорів, вчителів та учнів. Кожен з присутніх мав змогу поставити запитання членам команд.
Дякуємо Послу Республіки Словаччини Юрію Сівачеку за цінні подарунки для учасників дебатного турніру!
Команди, які вийшли в другий тур, отримали пам’ятні книги від Посольства Республіки Словаччини та флешки для шкіл, це - ЗНЗ №4, №1, №15
м. Павлограда.
У дебатному турнірі перемогла команда Павлоградської ЗОШ №1
у складі:
У дебатному турнірі перемогла команда Павлоградської ЗОШ №1
у складі:
капітан команди – Удовенко Ольга, учениця 10-Б класу,
гравці: - Морозов Ігор, 10-Б клас,
гравці: - Морозов Ігор, 10-Б клас,
- Коробов Роман, 10-А клас,
-
Рашитов Станіслав, 9-А клас,
-
Перерва Дмитро, 9-В клас,
-
Довганенко Євген, 9-В
Кожен дебатчик команди-переможеці отримав у подарунок індивідуальну флешку.
Вітаємо команду-переможецю та керівника команди – Пирожок Олену Олексіївну, учителя історії ЗНЗ №1, яка отримала пам’ятну книгу від директора ІТС Олега Соскіна «Народний капіталізм: економічна модель для України».
Відповідно друге місце посіла команда ЗНЗ №15:
- керівник команди - Понтус Олена Миколаївна, учителя історії,
- капітан команди – Парахін Захар, учень 10 класу.
Третє місце посіла команда ЗНЗ №4:
Третє місце посіла команда ЗНЗ №4:
- керівник команди – Красних Валентина Володимирівна, учителя історії,
- капітан команди – Аксютенко Богдан, учень 11-А класу.
Прес-служба
Інституту трансформації суспільства
Інституту трансформації суспільства
Комментариев нет:
Отправить комментарий