8 апр. 2013 г.

Укрзалізниця має підвищувати якісь і швидкість перевезень пасажирів, а не запроваджувати іменні квитки


Козак, міністр інфраструктури, разом з Азаровим, з 6 квітня 2013 року, запровадили норму щодо вказування прізвища в залізничних квитках. До них таку новацію робив ще один дилетант, цього разу помаранчевий – Червоненко, який, зайнявши крісло вбитого Кирпи, не придумав нічого кращого, ніж запровадити іменні квитки і підняти на них ціни. З того часу, ціна залізничних квитків весь час зростає.

Отже, як ми бачимо, помаранчева влада Ющенка, Червоненка та інших, і влада Януковича, Азарова, Арбузова, Козака діють так само. Вони налаштовані лише на те, щоб захищати інтереси кланів і завдавати шкоди українцям. Як помаранчева влада Ющенка почала розвалювати залізничну систему, так нинішній режим здійснює те саме. Ми вже дожились до того, що у нас перманентно десятками зупиняються і виходять з ладу нікому не потрібні Хюндаї, а Колесніков та Азаров досі не понесли відповідальності за те, що придбали це залізяччя. Середня швидкість потягів в Україні становить 40 кілометрів на годину, і потяги ці такі страшні, що нагадують товарняки, в яких сталінці і гітлерівці перевозили людей в концтабори і на заслання, вокзали брудні. В Європу практично їздити неможливо, зняли майже всі потяги, немає можливості комфортно і швидко їздити, наприклад, в Польщу. Хоча, Янукович і Азаров постійно говорять про євроінтеграцію України. Але яка може бути євроінтеграція, якщо на кордоні з Польщею діє практично залізна завіса, як в комуністичні часи? «Укрзалізницю» майже повністю розікрали, процвітає корупція. А міністр інфраструктури Козак разом із своїм шефом Азаровим в цих умовах завдав українцям ще один клопіт і вигадав іменні квитки.

Хіба так діють в розвинених, цивілізованих, європейських державах? Наприклад, сусідня Польща підвищує якісь і швидкість перевезення пасажирів залізницею, а не займається всілякими дурницями, на зразок запровадження іменних квитків.

Українська Національна Консервативна партія вже наголошувала на цьому, і ще раз підкреслює: іменні залізничні квитки запроваджуються для того, щоб слідкувати за українцями, за їх рухом. На кожного збирається інформаційне досьє. Режим хоче знати, що робить кожен громадянин, куди він їздить, чим займається. Такі, як Козак, і будують в Україні суспільство так званої «Матриці».

Отже, УНКП робить висновок, що цей режим треба негайно гнати залізною мітлою. Зрозуміло, що уряд Азарова, Арбузова, Козака треба притягувати до відповідальності, усі ці дилетанти-міністри мають відповісти за всю шкоду, яку завдали українському народу та українській державі. Не можна таких недолугих, бездарних, некомпетентних людей пускати на державні посади. Вони, як виглядає, не вміють нічого, окрім як красти, лизати чоботи своїм господарям і нищити технічні структури, керувати якими їх поставили їх старші бандити-товариші, пахани. Тому УНКП вимагає негайного скасування цієї комуністично-фашистської норми щодо продажу залізничних квитків із вказуванням прізвища. Це веде в умовах диктатури, яка сьогодні усталилась в Україні, до тотального стеження за громадянами України.

Також ми вимагаємо негайної відставки міністра інфраструктури Козака за некомпетентність, перевищення службових повноважень і завдання шкоди національним інтересам України. На нашу думку, об’єднана опозиція та її лідери – Яценюк, Кличко, Тягнибок – мають підтримати нашу ініціативу, і саме такими конкретними справами підвищувати дієвість парламентських опозиційних сил. Настав час перейти від гасел і закликів до практичної діяльності і реальних справ.

Комментариев нет: