27 окт. 2009 г.

Радянською риторикою шукають прихильності у збіднілих і пенсіонерів

Замість того, щоб запропонувати європейську модель народного капіталізму кандидати в президенти йдуть легким шляхом соціальних подачок. Це не консерватизм, це реакційна і ретроградська позиція. Консерватизм – це повернення до першоджерел, до природного розвитку, а комунізм, соціалізм, радянщина – це перекручення природного розвитку цивілізації. І Яценюк, і Литвин, і Тігіпко і інші кандидати в президенти використовують зараз якраз риторику радянщини.

За п‘ять років нова кланова буржуазія сформувала олігархічний режим і розділила країну на два полюси – 5% багатих і 70% бідних. Сьогодні ж кандидати реагують на потребу бідних відновити соціальну справедливість - «забрати і поділити», і на ностальгію пенсіонерів за радянським минулим.

Замість того, щоб запропонувати європейську модель народного капіталізму, середнього класу, дрібної буржуазії і місцевого самоврядування, політики йдуть легким шляхом соціальних подачок і радянського паразитизму: Ми піднімемо мінімальну зарплату, пенсію, тощо - Ми знову виховаємо Шарикових і Швондерів.

На мій погляд, прорадянська риторика буде успішною для двох кандидатів, які найактивніше її використовують – це Янукович і Тимошенко. Люди повірять цим кандидатам, а не тим молодим, які, особливо на погляд пенсіонерів, – брехуни і хамелеони.

Комментариев нет: