29 июн. 2013 г.

Янукович втрачає відчуття реальності?


Янукович 26 червня провів зустріч з вождем американського індіанського племені Лакота (Сіу) Джозефом Брінгс Пленті та духовним лідером племені Гавайї Кауілані Кахалекаі. На зустрічі також був присутній голова Фонду «Духовна дипломатія» (США) Майкл Моргуліс.

Однак, журналістам вдалося з’ясувати, що насправді Кауілані Кахалекаі відома в першу чергу тим, що співає на весіллях у гавайському стилі. А Майкл Маргуліс виявився євангелістським пастором, родом з України. Із достовірних джерел видання Тиждень.ua дізналося, що нібито саме пан Моргуліс намовив одного з найвідоміших представників «молодої команди» екс-мера Києва Леоніда Черновецького вкласти певну суму грошей у «надійний» американський траст. Траст луснув.

Отже, як президент може на офіційному рівні приймати таку делегацію разом з весільною співачкою? Хоча, як відомо, так вже одного разу було, коли мільярдну угоду про LNG-термінал підписували з лижним інструктором. Але Каськіва, попри цей безпрецедентний скандал, залишили на посаді. Можливо, це вже стало стилем правлячого режиму? Схоже, Янукович готовий зустрічатися з будь-якими фігурантами.

Чи можемо ми тоді говорити про те, що Янукович повністю втрачає відчуття реальності? Все-таки, як виглядає, можна говорити про наслідки якоїсь важкої психічної травми отриманої в дитинстві. І цей процес, схоже, продовжує розвиватися, і стає все більш небезпечним для країни.

Однак, зрозуміло, що для того, аби проводити зустріч з якимись особами Янукович повинен розуміти, що він від цього отримає. Яка йому вигода зустрічатися з духовними лідерами індіанців? Треба згадати, що корінні народи Америки мають в США цілий ряд преференцій. Це стосується і сфери оподаткування, права володіння землею, отримувати пожертвування і займатися гральним бізнесом.

Чи можна висунути версію, що правляча Сім’я хоче купити якісь землі на Гавайях, чи вкласти гроші в гральний бізнес? Адже Гавайї – це райський куточок, де мільйони заможних людей приїжджають на відпочинок.

Отже, чи можна припустити, що під час цієї зустрічі були підписані якісь угоди і досягнуті певні домовленості? А весь піар навколо приїзду цих індіанців став для них своєрідною картою безпеки, щоб з ними нічого не могло трапитися після досягнення цих домовленостей, коли вони віддадуть якісь землі чи гральний бізнес?

Зрозуміло, що це тільки версія, і чи має вона під собою реальне підґрунтя, покаже час.

1 комментарий:

Unknown комментирует...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.