10 февр. 2016 г.

Олег Соскін: Всі мої спроби навернути Кравчука і Кучму на шлях ринкових трансформацій завершувались крахом

Кравчук і Кучма не захотіли піти шляхом ринкових капіталістичних трансформацій. Про це в ефірі ТРК Ера розповів політолог Олег Соскін.

“Я був радником у Кравчука і двічі у Кучми — коли той був прем'єр-міністром і президентом. І всі мої спроби домогтися трансформацій в рамках капіталістичного європейського шляху завжди завершувалися крахом. І мені доводилося йти, при чому зі скандалами. Тому що не може ніяк правляча верства перейти в нормальну модель, у нас побудована держава стаціонарного бандита. Це не я придумав. Нобелівські лауреати так аналізують ситуацію, коли влада захоплена якимись кланово-олігархічними угрупуваннями. У нас зараз класична олігополія. При Януковичі була монополія, а зараз олігополія”, - зазначив Олег Соскін.

Комментариев нет: